26/12-09

Hej på er!

Idag kom man hem hehe=P. Vi åkte ju som sagt till mamma och Göran igår, men vi orkade inte köra hem mitt i natten, plus att Oscar hade druckit en öl och jag har ju inget körkort så vi sov över hos dem, det var rätt mysigt, men vi fick sova i en 90 säng och eftersom man är van vid en dubbelsäng numera så blev det lite trångt, men det var ändå rätt mysigt.=)

Igår fick jag i julklapp:
En kattkalender
Två gästhanddukar med tomtar på
En tavla med Elvis på
Två tavlor och en duk som Görans mamma hade gjort till oss

Det var väl det jag hade att berätta för er alla glada människor hehe =D. Idag ska vi till mormor och morfar och fira "jul", det blir fiskgratäng till middag, men ändå, hon skulle ha köpt en julklapp till oss sa hon i alla fall hehe =D.

Dagens outfit: Idag för det bli dem nya jeansen som jag fick av Oscar i julklapp & en tjusig tröja. (Vet inte vilken än=P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0