30/12-09

Imorgon så är det nyårsafton! Yeah! Eller inte! Visst är det skönt med ett nytt år, men det känns som om jag inte har levt färdigt detta året riktigt, det känns som om jag har missat något som jag borde ha gjort detta året...hmm, finns inte mycket att göra åt det nu i alla fall, kan ju inte stoppa tiden.

Igår flyttade vi i alla fall och tro det eller ej, men just nu sitter jag och skriver från den nya lägenheten, känns konstigt och trångt (med alla flyttlåder), men den nya är faktiskt mycket mindre än den förra. Nu har vi faktiskt blivit riktigta bönner och flyttat till världens största håla...Billinge!

Vi har i alla fall fått upp det mesta i köket så att vi kan äta och sånt utan att en massa låder står i vägen, det är tillräckligt trångt ändå med det fetta bordet som vi har. Ingen katt har smittit än (TUR!), men dem har en massa gömställen här bland låderna.

Jaja, snart kommer väl Oscar hem. Han fick köpa med sig katt- och hundmat hem nu och lite mjölk, det är lika bra eftersom han har en bra bit att köra till jobbet nu. Nu ska jag spela zoo tycon. Ett dataspel där du ska sköta ditt eget zoo, rätt skoj faktiskt.


Detta är Oscar igår HAHA! XD

Dagens outfit: Jeans, en röd t-shirt med vit text på och en grå tjocktröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0