31/12-09

Nu är det sista gången som jag skriver i denna bloggen!




 

Detta året alltså...haha XD, hoppas ni inte gick på den, för den var ju bara för enkel! HAHA! XD

Men nog om det. Idag har vi flyttat hit mer grejor så nu är lägenheten helt tom, bara vinden kvar, men den håller Oscar på att hämta nu så hoppas att den också är tom nu. Vi ska hem till Oscars föräldrar nu på nyårsafton, men vi har inte kunnat ge oss av än eftersom Oscar inte har kommit hem än så jag har inte gjort mig i ordning iheller, pallar inte göra det nu, sen vill jag ha Oscars åsikt innan jag går utanför dörren. =)

 

Innan idag så satt jag och tänkte på den dagen då vi hämtade hem lilla Birdie, så liten och fridfull hon var, men det är väl alla valpar innan dem har lärt känna sin nya husse och matte, hon var så guda söt (det är hon fortfarande), men ändå.=') 

               
SÖTNOSEN!

Dagens outfit: Något riktigt nyårsaktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0