4/12-09

Äntligen fredag och bara 20 dagar kvar till julafton och jag vet fortfarande inte vem vi ska fira hos! Jag börjar bli lite orolig nu faktiskt, men man kan väl bara hoppas på att man får reda på det snart eftersom man vill planera och lite sånt. Jag har inte äns fått upp julpynten än. Oscar tycker inte att det är lönt eftersom vi ska flytta den 1 Januari, men vi bor ju här under julen och då kan man ju sätta upp några små dekorationer ju...tycker jag i alla fall.

Oscar står nu nere på parkeringen och vill att jag ska komma ner med pengar till honom, han vill äta på mcdonalds...men det vill inte jag, är trött på sådan mat, plus att man blir fet. Jaja, får väl springa ner till honom innan han blir förbannad på mig.

Ha det bäst!

Dagens outfit: En t-shirt från H&M och mjukisbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0