6/12-09

Förlåt att jag börjar bli dålig på att skriva blogg, men jag tänker inte på det varje dag vilket man borde göra, men vad ska man göra åt det...? Jaja, igår hände inte så mycket förutom att vi blev bombade av besök från både höger och vänster, mest blev vi bombad av en av Emils kompisar som heter Niklas (tror han är störst, bäst och vackrast, precis som Fredrik, Teds kompis.), jag har inte så stor respekt för honom, till och med Birdie tycker inte om honom, hon morrar och skäller på honom hela tiden och det tycker jag bara är bra, hon försvarar ju mig och Oscar.

Idag ska vi köra till OnOff och kolla på lite olika grejor, mest till den nya lägenheten eftersom dem inte har ett "kanaluttag" eller vad det heter..? =S hehe. Sen skulle Oscar hjälpa Emil att lägga på vinterdäck på hans bil. Alltså en helt vanlig tråkig söndag.

Ha det bäst!

Dagens outfit: Mjukisbyxor och en långarmad tröja från Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0