7/12-09

Igår åkte vi inte till OnOff...det blev Telenor istället. Oscar blev så sur på sin telefon för den slutade fungera igen efer att den har varit inlämnad 5 gånger och han har inte fått en ny efter alla dessa gånger. Men igår blev han skitförbannad när den la av för 6:e gången så vi åkte in till telenor och Oscar skällde ut dem ordentligt. Efter några minuter med prat och tjafs så gick dem med på att ta emot hans gammla telefon och ge honom en ny. Gissa vilken han valde....En iphone! Han fick lägga lite pengar emellan, men varför just världens mest fyllda mobil med all världens teknologi i...?

-Avundsjuk!? Jag!? Näääää då!....:@
-Okej...bara lite...

Nä, det är jag faktiskt inte, jag är nöjd med min mobil (hittade en som jag köpt innan, men aldrig använt! =P)
Så teskniskt sett så har vi båda en ny mobil att skryta om hehe=P.













Ni kanske vill se hur min mobil ser ut?
Det får ni inte! Mohahaha! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0