9/12-09

Kan man ha det tråkigare än vad jag har det? det tvivlar jag väldigt starkt på. Bara sitta här hemma varje dag, har inget annat att göra än att gå ut med Biride hela tiden och det kan man ju inte göra hela tiden. Det behövs inte. Men vad ska man göra när ingen vill ge mig ett jobb. Söker och söker och söker, men ingen hör av sig, inte änns för att säga att dem inte behöver mig just nu, men tack för att du hörde av dig. Jag tycker faktiskt att det är väldigt lågt, men strunt samma, finns inte så mycket att göra åt det.

Spännande saker som har hänt idag?
Nä, vad skulle det vara i så fall, fått reda på att man är gravid...nä, då hade jag skrivit det redan från början, men det hade varit en spännande grej, speciellt för er som känner mig och läser min blogg rätt ofta.=P

Ha det bäst!

Dagens outfit: Mjukisbyxor och en urgammal tröja från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0