14/11-09

Idag sov man väldigt länge...ända fram till klockan 1=D hehe. Men sen gick man ju faktiskt och la sig klockan 3 inatt. Sen när man vaknade så blev det "frukost" hehe, sen gick man en väldigt lång runda med Birdie ute i skogen, sen blev klockan 3 och då var man väldigt trött igen...jag har dåligt kondition..jag vet=P. Detta är en riktig slöedag för mig och Oscar...till och med Birdie är väldigt trött..hon somnade direkt när vi kom in genom dörren.

Ikväll blir det väl att vara fylletaxi åt Oscars bror Ted och hans kompis Fide, a.k.a Fredrik. (Han tror han är världens bästa människa på denna jorden.) Just nu så tvättar man i alla fall och när det är färdigt så får man väl äta en bit mat...är så otroligt sugen på en pizza=). Inte bra..då blir man tjock hehe=P. Vi har ingen Coca Cola hemma iheller..det är för jävligt.

Oscar lyssnar på en dålig skiva som heter "Partyskivan" han löjlar sig otroligt mycket=p det ser rätt roligt ut faktiskt haha=D.

Tyvärr har jag inte mer att berätta idag, men detta fyller ut det mesta. Kramar på er.

Dagens outfit: Mjukisbyxor, ett rosa, grått linne och ibland en tjocktröja från Cubus.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ey, fler bilder ;) och videos för att skapa bloggen :D

2009-11-14 @ 17:48:23
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0