40-årsfest!

Japp...skrev ingenting igår eftersom man var bjuden på 40-årsfest hos mamma. Göran (hennes sambo) fyllde 40 och då var man ju tvungen att slå på stort eftersom man bara blir 40 en gång i livet, precis som när jag ska fylla 20 till sommaren, men det kommer mer om det sen när tiden är inne!

Igår var det i alla fall riktigt mycket ös både från högtalarn och gästerna, det bjöds på smörgåstårta först, sen kaffe och tårta och till sist valfri dricka och chips med dipa, men ingen brydde sig speciellt mycket om chipsen hehe =P. I alla fall så fick man många fina komplimanger igår om både det ena och andra från både höger och vänster så man fick ju väldigt mycket självförtroende när man var där inne.

Göran dansade med alla (inte mig tack gode gud) och jag filmade, men tyvärr kunde jag inte ladda upp någon film eftersom jag inte vet riktigt hur man gör, men dem var rätt roliga i alla fall, dem som dansade med Göran skämms inte och det är ju roligt eftersom då har vi andra någonting att skratta åt hehe =D.

Oscar skulle ha armbrytning med Göran fast jag sa till honom att det inte var lönt, men han skulle ha det ändå och så klart fölorade han mot Göran också hehe, så jag hade rätt =P.

Mycket att skriva om igår eftersom det hände så mycket på rätt så lite tid (17.00-21.30 för vår del), hehe =P.

Skulle blivit filmer inlagda som sagt, men jag vet inte riktigt hur man gör =(, men men...!

Puss på er och ha en riktigt trevlig söndag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0