Gissa vad...!

Gissa vad jag fick GRATIS när jag var hos Olas föräldrar igår...och det är ingen chihuahua, dem ska hon ha minst 7500 kr för ju...så det är inte det...! =D

Jag fick ett marsvin! En liten unge för den delen, jag fick låna bur och matskål och vattenflaska också eftersom jag inte hade någonting utav det för jag var inte beredd på det plus att jag skulle ha med den hem direkt tyckte hon, så när det är lön så ska allting köpas till den så hon kan få tillbaka sina grejor igen, men visst var det snällt av henne att ge bort ett marsvin gratis..? =).

Katterna tittar på den hela tiden, men dem kommer inte åt den eftersom den sitter i buren, den är rätt fräck för den har en bena mitt på huvudet så det ser ut som om den har kammat en mittbena hehe, men det är ju bara en virvel =). Jag vet inte vad det är för kön..det visste inte Olas mamma iheller...hon tyckte att alla såg likadana ut och jag kommer inte ihåg hur man könsbestämmer marsvin...är det en hane så ska han heta Sven och om det är en hona så vet jag inte riktigt än...

Här kommer en bild på den:


Visst är den för söt? =D

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0