Hmm..

Nu när jag loggade in på min blogg så märkte jag att jag kunde köpa "pro" och få en reklamfri blogg (Reklamen mellan första och andra inlägget). Men det kostar ju rätt mycket pengar plus att man kunde bara köpa en månad, 3 månader eller 12 månader sen var man tvungen att köpa nytt =S. Vet inte om jag ska göra det...vill ju ha en reklamfri blogg, men eftersom det kostar rätt så mycket pengar så vet jag inte om jag ska göra det längre...

Maggie mår bra, men hon bajsar gult...fast det kan ju vara från antibiotikan, det försvinner väl snart...hoppas jag.

Vardagsrummet är som en jävla bastu fastän det inte är så jättevarmt ute och molnigt..!

Oscar jobbar morgon denna veckan så han kommer hem snart =) skönt!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Frida

Du kan ju tjäna på reklamen också, bättre att göra det än att betala för att slippa den.

2010-05-01 @ 19:25:31
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0