Lördag

Finns det något värre än en Lördag som inte går som man vill? Om du kommer på något annat så säg till mig okej...?

Jag ville till väla, familia eller center syd idag för att titta om dem skorna som jag vill ha fortfarande finns till salu. Men då kommer Oscar glädjedödare och frågar varför jag ska åka dit bara för det, efter lite tjafs och tjat så går han med på det. Jag säger till honom i god tid (ca klockan 13.00) att nu vill jag åka så jag hinner med, men då håller han fortfarande på med sin (skrot)bil och vi kommer inte därifrån förrän klockan är 15.00, sen kör han hem och vill äta och då är klockan 16.00 och det tar lite mer än en timme dit och affärerna stänger klockan 17.00 så det blev ingenting fastän jag sa till honom i god tid!

Nu satte han igång duschen så nu ska han ligga i badkaret och sura den närmsta timmen över att jag är förbannad på honom!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0