Vackert väder

Visst har vi börjat få lite bättre väder? Det var 12+ grader vid klockan 11 idag och det är säkert varmare nu, ska försöka gå en extra lång runda med Birdie nu när det är så skönt ute, man får ju passa på när det är bra väder =).

Det är bara onsdag idag...usch och jag har så himla ont i min vänstra handled...vet inte vad jag har gjort med den, men ont gör den i alla fall =(.

Mormor och morfar kommer hit på lördag (första gången efter vi flyttade till Billinge), så det ska bli kul hehe.

Jag bakade faktiskt en chokladkaka igår och det gick väldigt bra och den blev väldigt god och saftig =), synd inte ni fick smaka den hehe =P.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0