Vilken dag...

Har inte hunnit skriva förrän nu eftersom jag vaknade klockan 12 idag (jag vet att jag borde gå upp tidigare), sen åt jag frukost sen skulle vi iväg till Olas föräldrar med Birdie så att hon skulle få springa lite med deras stora hundar, det tyckte hon var skitroligt eftersom hon för göra det allt för selan, det får bli oftare nu när det blir varmare ute, så hon däckade när hon kom in i bilen igen hehe =).

Sen körde vi och handlade lite mat och sånt, sen kom vi hem...Ola följde med. Vi ska hem till dem snart igen eftersom vi var bjudna till dem på middag klockan 6, så jag passade på att skriva nu innan vi åker igen =).

Kommentera mitt förra inlägg...ingen har kommenterat alls =(.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0