Fredag

Idag är det äntligen fredag...vadå lång vecka? Nej då...inte alls..!

I alla fall...var det någon mer än jag som inte kunde sova ordentligt inatt p.g.a att det åskade som in i bomben utomhus? Jag fick i alla fall huvudvärk av den...inte kul alls, men huvudvärk ska man ju ha någongång i livet.

Fick en liten kommentar av en viss Linda som ville se lite bilder av bebisgrejorna och en bild på min mage vecka för vecka...kunde dock inte fota allting eftersom spjälsängen inte är ihopasatt och 3 av dem "stora" grejorna ligger i källaren, men tog lite bilder på det som vi har i lägenheten nu =).

Hakklappar, pipmugg, tallrik och bestik.


Badbalja och potta. (hehe)


Min mage från idag. (Vecka 14+5 dagar)

Spegelen är lite oputsad därför ser det lite bukligt och konstigt ut.

Tog även en bild på mitt "mellanmål" hehe.

Skulle varit ett Japp egentligen, men Oscar tog fel, men det får gå ändå =).

Hoppas bilderna blev bra =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0