Måndag

Förlåt att jag inte har skrivit så mycket under helgen, men det har faktiskt inte hänt så mycket iheller.

Det enda som hände (men som egentligen inte är värt att veta) var att Erik stannade från Torsdag till Fredag eftersom han ville sova över plus att det var hans tur, sen på Fredag eftermiddag så åkte vi ner till Ljungbyhed, dels för att lämna Erik, men även för att det var Ljungbyhedsmarknaden, fick ett par byxor av mamma där, bruna "piratbyxor" med snöre i som man kan lossa och spänna till sina egna behov. Dem har även snöre nere vid benen vilket jag tyckte var väldigt bra eftersom jag tyckte att dem såg väldigt pösiga ut, men med snöre så kan man ju dra in dem lite....25:- kostade dem, dem var tunna ocså hehe =P.

Bob...Micras kattunge. Han vill börja äta mammas kattmat nu...alltså torrfoder, men han kan inte tugga ordentligt så därför försöker han svälja dem hela och alltså försöka ta livet av sig, så man får sitta och hålla koll på honom hela tiden nu, men mamma skulle komma bebiskattmat, kladdmat som är lite mer lättuggat för honom. Fast det är inte så konstigt att han vill försöka äta mammas mat nu eftersom han blev 5 veckor gammal idag hehe =P, stor kille nu.

Hände en konstig sak igår när jag satt vid datan och tittade lite, jag vill inte berätta på internet vad som hände, men det var väldigt skrämmande först, men nu när man sovit på saken så känns det helt normalt med tanke på att man har ett litet liv inom sig =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0