Tisdag

Måste jag få skit för något som någon annan har gjort som jag inte änns vet någonting om!!?? Är det rätt!? Det tycker inte jag!

Har man problem med någon ska man prata med den personen! Inte med någon som inte har med saken att göra och som för den delen inte vet någonting om det!

Jag vill inte få skit för saker jag inte har gjort eller vet om!! Det förstörde hela min dag faktiskt! Tack!!

Om personen läser detta så står jag faktiskt för det som står här! Fast här inte står någonting elakt! För dem sakerna som sades igår visste jag ingenting om, men ändå fick jag skiten för det + att det togs upp saker som inte änns hade med den saken att göra!

Om detta tas personligt så är det inte meningen! Jag måste få avreagera mig på någonting och det gör jag på detta sättet. Inga namn ges ut, inga saker som sades ges ut och inga elaka kommentarer har skrivits så egentligen finns det ingenting att klaga på i detta inlägget!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0