Tisdag

På Torsdag blir man 20 år! Va roligt! Eller ja..det var ju roligare när man var mindre, men nu är det liksom bara helt normalt att fylla ett år äldre.

Det är allt jag har att skriva om idag och säkerligen imorgon också...förutom att Oscar har tagit ledig på min födelsedag och på Fredag, sen är han ju ledig på helgen och han sa att jag skulle få bestämma vad vi skulle göra då under hela helgen eftersom det är min födelsedag hihi ^^.

Var tvungen att lägga ut lite bilder på min sim familj som har kommit upp i 9 generationer nu, ska försöka komma upp i 10 generationer och efter det så får vi se hur det blir med familjen, men här är dem: Familjen Kramp!


Tror detta är pappan på gen 5 och hans barn som då blir gen 6.


Detta är det lyckliga paret på gen 8, som igårkväll fick 3 flickor och en av dem ska föra vidare gen 9.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0