Tisdag

Sista dagen på denna månaden...imorgon går vi in i den otroligt dystra höstmånaden....September...!

Nej...nog snackat om det, det händer faktiskt något roligt idag...inte för mig dock, men för en familjemedlem, nämligen att Johan fyller år och tro det eller ej, men han blir hela 13 år gammal idag, alltså in i tonårslivet för honom, han har redan fått en massa "presenter" om man kan kalla det för det, han fick 500:- av mamma, 500:- av mormor och morfar och 200:- av Görans mamma (min mammas sambos mamma) och tillsammans blir det 1200:- på sin 13-årsdag, det fick inte jag när jag fyllde 13....taskigt, men han är min lillebror och jag nästan måste tycka om honom då så jag gjorde denna åt honom:


Grattis Johan!

Puss på er!

 

Kommentarer
Postat av: Linda

OMG!! :O Han var ju nyss åtta! Nåjo, hälsa honom grattis från mig :)

2010-08-31 @ 19:02:04
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0