Fredag

Konstigt nog så har jag inte längtat efter denna Fredagen eftersom Oscar ska vara i Danmark till imorgoneftermiddag, så han missar nog inte finalen i Dansbandskampen imorgonkväll.

Vet att jag sa att jag skulle lägga ut magbild denna veckan och jag vet att jag inte har lagt ut en och att veckan snart är slut, men jag lovar er att magbild kommer imorgon eftersom jag inte kommer ha så mycket för mig så tills Oscar kommer hem.

Kände mig duktig igår eftersom jag städade hela lägenheten och fixade med disken, det blev dock inte avtorkning av golvet, men det klarar sig ändå hehe =).

Har varit så himla godissugen hela veckan, men jag vill inte äta för mycket godis, då blir ju bebisen en liten tjockis och det vill jag inte riskera redan innan den är född.


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0