Fredag

Då var det äntligen dags för helg, men eftersom det är Oscars meckarhelg så blir det väl en ensamhelg som vanligt, men jag kan ju se det från den ljusa sidan...det är exakt en vecka kvar tills det är julafton =) skönt! Och sen är det ultraljud på Tisdag, skönt att äntligen få se sin lilla bebis =).

Jag har ont på min vänstra sida på magen/ryggen, vet inte varför, hade det när jag vaknade i morse, kan ju hoppas att det inte är något farligt och att det går över igen....man har ju ont på alla möjliga ställen när man är gravid hehe =).

Kanske kan övertala Oscar om att vara hemma denna helgen eftersom han var i Danmark förra helgen plus att han hade jouren när han kommit hem därifrån så man fick knappt se honom då iheller, fast det egentligen var hans meckarfria helg...suck!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0