Fredag

Då var det äntligen Fredag...skönt, så man kanske kan se sin man lite...fast han har meckarhelg denna helgen så man får väl inte se honom så himla mycket ändå.

Jag tror att Birdie är sjuk, hon kräckte upp all sin mat innan, antingen så är hon sjuk eller så tåller hon inte den nya maten hon har fått...fast hon har ätit den nu i 2-3 veckor =S.

Har fortfarande bloggtorka hehe =P, det märks kanske...vet inte varför jag blir sån här nu, men jag är faktiskt livrädd inför förlossningen...vet inte varför jag är det nu, det är ju 9,5 veckor kvar innan den ska ut, men jag är rädd för hur det ska gå...ska jag föda normalt med eller utan lustgas eller epadural? eller kommer det bli kejsarsnitt? kommer jag börja normalt, men sen kommer det inte funka så dem måste göra kejsarsnitt? Vad kommer hända liksom? =S

Jaja...får väl se det då...ska inte grubla över det för mycket nu.


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0