Gravid

Då var man inne och skriver igen...har liksom ingenting annat att göra, mannen ligger och sussar bredvid i sängen och jag skriver på den bärbara datan...rolig Fredagkväll eller hur? =/ Men det finns inte så mycket man kan göra ändå när man är gravid i vecka 32+5 dagar...snart vecka 33 hehe =P.

Det är rätt härligt at vara gravid...när man ligger i sängen på rygg och lägger handen på magen och känner sin lilla bebis sparka eller röra sig...det är extra mysigt om mannen också lägger sin hand på magen =), Oscar är rätt rolig när han känner att det sparkar eller rör sig...han blir överlycklig och ler med hela ansiktet hehe, han ser så söt ut då =).

Kommer sakna min stora mage sen, jag menar, jag kommer ju självklart vara jätteglad när bebisen har kommit ut så jag får hålla om den, men jag är vann att ha denna magen nu så det kommer kännas lite tomt utan den sen...fast det kanske är så man känner nu, dem sista 1,5 månaderna. Det känns liksom inte som om det är 2 månader kvar eftersom hela December snart har gått och sen är det bara Januari kvar sen ska jag födda den första veckan i Februari, så det känns som om det är en månad kvar hehe =P.

Jaja...jag hade mycket mer att skriva om nu är innan känns det som hehe =P, skulle kanske väntat lite med att blogga tills nu, fast nu har ni 2 inlägg att läsa idag istället för 1 inlägg =) det är ju alltid något positivt hehe.

Nu har jag nog inte mer att skriva om....kanske kommer på ännu mer senare hehe, vi för se vad som händer (och fötter =P)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0