Onsdag

Då var det lille pittafton som Oscar så fyndigt kallar det.

Man ska vara ensam i helgen...i alla fall på Fredag och Lördag för då ska Oscar till Danmark med jobbet på julmiddag och och då måste dem ju sova där från Fredag till Lördag, sen kommer dem hem på Lördagkväll, så jag får sova ensam en natt, vilket jag inte kan eftersom jag är så vann vid att han alltid ligger bredvid mig....suck! Det är ju Oscars meckarfria helg nu också så då förlorar jag en sådan med honom.

Vet inte riktigt om man vågar släppa iväg honom med hans jobbarkompisar och hans chef eftersom hans chef och kanske jobbarkompisarna ska gå in på gatan där dem säljer sex och Oscar har sagt att han inte ska gå dit med dem, men vi får väl se.


Puss på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0