Onsdag

Dagen har inte varit helt fel (än så länge), men det kan ju bero på att dagen knappt har börjat, men man kan ju hoppas på att den fortsätter vara bra, eller åtminstånde okej hehe =).

Var hos barnmorskan klockan 08:00 i morse och allting såg mycket fint ut, min lilla kille följer sin linje precis som han ska och hjätat hördes utmärkt, men eftersom han var vaken så var pulsen rätt hög, men hon lyssnade lite längre så han hann lugna ner sig lite och få en liten lugnare puls =). Han har även lagt sig med huvudet neråt nu så han är på väg att fixera sig =), skönt att veta, då kommer han inte med rumpan förre och så är det en väldigt liten risk för kejsarsnitt hehe =).

Oscar läste igår på internet att i vecka 33 (som jag är i) så har livmodern blivit 500 gånger större än vad den var innan man blev gravid =O, det låter jävligt mycket, men det är kanske inte så konstig ändå eftersom graviditeten inte syns förrän man är i vecka 14-15, knappt då hehe =).

Snart julafton, bara idag och imorgon kvar sen är det jul med god mat och mys framför tv:n med Kalle Anka och godis och när allt det är fixat så är det dags för julklapparna =), visst är jag kanske lite för gammal för att tycka om att få julklappar, men denna julen får jag ju grejor till bebisen så då är det ju roligt att få julklappar =), se vad alla släktingar har köpt =).


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0