Söndag

Igårkväll klockan 20:00 hände något väldigt bra på svt1 =D. Willes i dansbandskampen gick nämligen vidare till final!!! =D WWEEEEEIII!! Hehe =P.

Dem är skitduktiga på att spela och sångaren (Linus) är inte bara duktig på att sjunga, men även väldigt snygg =), det som jag också tycker är väldigt coolt med detta bandet är att dem kommer från Ljungbyhed =D, byn jag bodde i innan jag flyttade hemifrån =D, hur fräckt är inte det? =P.

Det som är ännu mer collt med Linus är att han har jobbat som lärare till min lillebror Johan i Ljungbyhedskolan i musik =P, hur coolt är inte det då? hehe =P.

Här ska ni få en länk där ni kan lyssna på hur dem låter =).
http://www.youtube.com/watch?v=hoKV2EMvSSk&feature=related

Lyssna och fastna hehe =P.


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0