Tisdag

Idag var det då ultraljud i Lund som ni såg på min planerade vecka igår =).

Allting såg mycket fint ut, en riktigt liten sprallig bebis har jag i magen som inte alls var villig att vara med på foton, vi köpte inga idag, men när hon skulle fota huvudet och magen så ville den inte alls det och bara vände ryggen till och sparakde på "kameran" hehe =). Så himla söt bebis jag har i min lilla mage =), det ända som hon tyckte var lite dåligt var att den låg lite under normalvikten, men hon frågade hur mycket jag vägde när jag föddes och jag var rätt liten, ca 2500 g, så hon trodde att min bebis också skulle väga ca så mycket när den skulle komma ut, men hon tyckte att dem skulle göra ett extra ultraljud om 3 veckor igen för att se att den håller sig på sin kurva, så jag ska in på ultraljud igen när jag är i vecka 36 =).

Har jag berättat att vi fick se könet? =P Nej, det glömmde jag =P. Idag såg man klart och tydligt vad det var för kön på den lille...det var ingen tveckan hehe =D...vet inte om jag ska bryta spänningen och berätta för er eller behålla mysteriet och inte säga något förrän den är född? Hehe, okej, jag ska bryta spänningen och berätta för er. Nästan alla i familjen och utanför familjen trodde att det skulle bli en liten flicka, en person (vår granne) trodde att det skullle bli en pojke.

Grannen hade rätt! =D Det är en liten pojke i magen som busar runder =), skönt att veta nu =D. Det syntes klart och tydligt på ultraljudet, han var inte rädd för att vissa upp vad han hade hehe =P.


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nauw, fan vad kul :)

Ser fram emot att träffa lillkillen !

2010-12-21 @ 20:33:41
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0