Torsdag

Då var det nyårsafton imorgon =), gud va detta året har gått fort, tiden har bara flugit iväg. Det känns som om det var igår vi skulle ut med husvagnen till Öland...har i för sig inte dem absolut bästa minnena detta året eftersom allting hemskt som inte skulle hända detta året hände.

1. Husvagnen tappade däcket på väg till Öland.
2. Bilen slutade fungera på väg hem från Öland.
3. Birdie försvann.
4. Birdie bröt benet.
5. Micra fick 10 kattungar sammanlagt. (50% bra, 50% dåligt)
6. Jag fick reda på att jag var gravid. (började som en chock, slutade bra)
7. Fått utskällningar från alla håll och kanter för saker jag inte har gjort.
8. Oscar har mekat varenda helg och lämnat mig ensam hemma.

Så för att sammanfatta detta året så har det funnits:
6 dåliga saker (som jag kommer ihåg).
1 halvbra sak och 1 bra sak.

Inte änns hälften av sakerna ligger på den positiva sidan.

Så detta året får en:

Sur gubbe!

Hoppas nästa år blir bättre, det kommer ju börja med att jag får en liten son i alla fall, hoppas det bra sakerna håller i sig sen =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0