Fre 12/2-2010

Hej på er allihopa!

Idag är det fredag (för er som inte visste det) och klockan är snart 4 och vår ström har gått åt helvete eller inte riktigt, bara i vardagsrummet och sovrummet så jag sitter i köket med min bärbara som fungerar igen (woho) och bloggar lite.

Idag har jag blickat tillbaka lite på det som kunde ha varit, inget roligt ämne, men sånt händer iblan, fast man inte vill emellanåt. Jag gick bakom soffan igår och gissa vad jag hittade där...ett av Birdies tuggben, en av Birdies pipleksak (sådana asjobbiga saker), en kudde till soffan och en gammal snickers som inte var uppäten, men det fixade Oscar efter någon minut...usch! Just stirrar Birdie på mig för hon vill ut och kissa och Micra sitter på sterion...mycket bra...eller inte!

Har haft världens tråkigaste dag än så länge, men man kan väl hoppas att det vänder på sig när Oscar kommer hem från jobbet (ca klockan 7 ikväll).

Tänkte vissa er en bild på det som jag har tänkt på idag som kunde ha varit...och nu får väl den nya beundraren slag igen, men då får den personen få det.

Ha det bäst!

Dagens outfit: Ska duscha sen så det ändrar sig till något bättre, men just nu mjukiskläder.


Kunde ha blivit min lilla Bert ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0