Glad alla hjärtans dag! <3

14:e Februari idag och det betyder ALLA HJÄRTANS DAG! Hehe..inget som jag riktigt firar eller så, men jag tycker att man ändå ska ha en mysig hemma dag, helt ensama framför en bra film eller nåt och sen om man vill så kan man ju utbyta presenter (om man har köpt något vill säga). Själv har jag inte kunnat köpa något p.g.a pengar, det har inte Oscar iheller, men så länge man är tillsammans under dagen så är jag glad. =)

Just det...Oscar är inte hemma idag, han skulle hem till sina föräldrar eftersom dem tvingade honom att spika brädor idag av alla dagar! Han har varit borta sen klockan 10 i morse och spikat (men jag har legat och sovit fram till halv ett =P), men ändå, hade han varit hemma så hade jag ju varit vaken tidigare...!

Vet ni hur vi firade förra alla hjärtans dag? Vi var på hans jobb och skruvade Emil moppedmotor som hade rasat då! Vilken trevlig alla hjärtans dag va?! Usch!

Jaja..får väl hoppas att han kommer hem snart så att vi kan fira lite av dagen tillsammans i alla fall.

Hoppas ni får en trevlig alla hjärtans dag med era käraste! =) ♥

Ha det bäst! =)

Dagens outfit: Inte vaknat än så pyjamas..kanske uppdaterar senare =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0