Hmmm...?

Vet inte vad jag ska göra med min blogg...? Den är helt konstig, designen är det inte fel på, men jag vill få bort den orange texten: tydio, som är längst upp på headern, jag har provat att ta bort koden till den, men när jag förhandsgranskar så är den kvar fast den är understrucken...?

Är det någon som vet hur man ska göra för att få bort den..? Någon..? Snälla...jag skulle verkligen uppskatta om någon kunde hjälpa mig, någon som har haft blogg lite längre än mig, jag har bara haft min i 4 månader, men 2 inlägg till så har jag 100 inlägg =P hehe...men nog om det...hjälp mig..! SNÄLLA!

Ha det bäst!

P.S Ska sluta skriva Dagens outfit...ingen bryr sig om det ändå..till och med jag har slutat bry mig =P D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0