Lör 13/2-2010

Lördagen den 13:e hehe..det är inte så vanligt hehe..jaja, det är inte det som jag ska skriva om.

Oscar skulle tvunget mecka idag så jag får sitta ensam hemma och ruttna i fred...vilket jag inte vill, men hans bilar går visst före mig, sen kan vi ju inte lämna Birdie ensam hemma längre iheller förrän vi har skaffat en bur som hon kan sitta i när inte vi är hemma.

Eftersom klockan bara är 12 så har det inte hunnit hända så mycket, bara det med Oscar då och det kommer väl att hända hela dagen. Han åkte klockan 11 hemmifrån och han har fortfarande inte kommit igång med det han skulle. (Jag ringde nyss och frågade honom)

Men jag tror att jag ska spela Sims 2...ni kanske tycker att man borde spela Sims 3 nu när det har kommit ut...tro mig...jag har spelet, men jag tycker att det är astråkigt..! Så det blir Sims 2 i stället. =)

Hoppas ni får en bra och rolig dag! =)
Ha det bäst!♥

Dagens outfit: Samma som alla andra dagar när man går hemma..mjukis.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha kul att se att du fortfarande hittar hit :)

Hate to break it to ya, men Im going brown again! :D

2010-02-13 @ 18:15:14
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0