Mån 15/2-2010

Måndag igen...usch hemska öde!

Nä..igårkväll var jag och Oscar och hälsade på Oscars föräldrars kompisar vilket även är dem som har valpen som kunde bli mina lilla Bert. Jag blev asglad när jag såg honom igår..han är så himla gullig och otroligt mysig, han liknade en liten isbjörn...det dumma är att jag åker dit när jag vet att jag inte kan få honom...men han är så himla söt. ='( ='(

Snyft...! Får väl sluta åka dit tills hon har fått sålt alla valparna så man inte blir full av tårar när man åker därifrån. Tog en bild på honom igen, men har inte lagt in den i datan än så ni får inte se honom än. Kan lägga in den imorgon..kanske...! hehe

Ha det bäst!

Dagens outfit: Mjukis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0