Ons 17/2-2010

!&%/¤#"!=&%¤#"*

Kan folk sluta lägga sig i!!

Visst får ni säga vad ni vill, men ni kan väl vara lite snällare med kommentarerna! Annars kan ni sluta kommentera helt...!

Sen måste jag faktistk kommentera till dig som säger att våra djur "lider"...det vet väl för fan inte du! Har du varit här och kollat eller? Tror inte det eftersom du inte äns vågar skriva vem du är! Men jag har mina aningar!

Men nu tänker jag inte bry mig om dig längre även om du tänker kommentera mer, så kommentera hur mycket du vill...!

Idag har jag kollat på High School Musical 2, ska titta på 1:an också snart..men ska rymma upp lite först. Gud va det kommer snö hela tiden! Börja tröttna på detta...vill ha värme nu så man kan sitta ute på sin uteplats och sola så kan Birdie få springa ute hela tiden och katterna kan vara i sele så dem får ligga och värma sig i solen.

Ni får tycka vad ni vill, men jag tycker att Zac Efron är väldigt söt (snygg). =P

Ha det bäst!

Dagens outfit: Hmmm...!


Zac Efron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0