Tis 23/2-2010

Ville inte att Oscar skulle åka till jobbet i morse, han väcker mig precis innan han ska köra, när han ska säha hej då =( jag vill ju umgås med honom innan han åker iväg annars får jag ju aldrig vara med honom när han jobbar kväll =( suck..!

Jaja..finns inte mycket man kan göra åt det..jobba måste han ju annars får vi inga pengar och då kan vi flytta hem till våra föräldrar igen och det är inget som man gör friviligt precis, har man en gång flyttat så vill man inte tillbaka.

Bebisar på tv:n!! Söta! Naaaaaw! hehe, men alla bebisar är söta när dem är små och tysta hehe =P.

Älskar min lilla Oscar!♥ Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag känner för honom.♥

Ha det bäst!

Dagens outfit: Mjukisbyxor och ett vit- & gråttrandigt linne.
 


Min lilla busunge & gullunge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0