Tisdag 2:a Februari 2010

Tisdag idag...idag har faktiskt Oscar varit hemma =), han kunde inte komma iväg till jobbet idag eftersom det var trafikstokning i böketofta i kågeröd, så han fick vara hemma idag, vilket jag tycker är bra =) hehe.

Jaja, har inte mycket att skriva idag, bara det som jag nyss skrev hehe =). Jo kan visa lite bilder på dockor som jag har skapat på internet i dollmacker som man kan hitta på annas burkar och under smågodis =P. Det fördriver tiden lite faktiskt =). Har gjort 5 stycken, men 3 stycken blev sparade i ett konstigt format så dem kunde jag inte lägga in, men har 2 stycken som jag kan visa i alla fall =).

Hoppas ni gillar dem! =)

Ha det bäst!

Dagens outfit: Mjukiskläder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0