Tors 25/2-2010

Jävla internet la av när jag skrev inlägget så att allt jag skrev försvann! =@ FAN! Jag tänker inte skriva om allting igen för jag kommer inte ihåg allt det, men det handlade i alla fall om att det var löning idag och att jag hade duschat och att det var skönt.

Sen var det något om att jag inte hade klarat mig utan Oscar, vilket jag inte hade gjort, han är min värld, utan honom skulle världen gått under.♥

Jag ska nog titta på den nya serien som kommer på måndag på kanal 6. Guldfeber med Erik & Mackan där dem ska försöka bli "snuskigt rika"...man kan ju alltid prova och se om man själv kan bli det hehe =P.

Jaja...ha det bäst!

Dagens outfit: Mjukisbyxor & ett tajt rosa- & grått linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0