Fredag 8:e Januari 2010

Yeah! Den 11:e är det exakt två månader sen jag skapade min blogg! Inte så jätteintressant, var bara tvungen att säga det...har jag nåt mina mål med den? Nej..inte direkt, men men...inte mycket att göra åt, mina mål kommer väl om man har lite tålamod (typiskt..jag som inte har tålamod till något alls!)=D. hehe.

Idag har man:
Städat undan i vardagsrummet & köket.
Plockat ur diskmaskinen.
Lagt in ny disk i diskmaskinen.
Diskat stekpannor & kastruller. (Dem fick inte plats i diskmaskinen :/)
Vickt och lagt undan tvätten.
Bäddat sängen.
Dammsugat hela lägenheten.

Med andra ord så har det varit en fullspäckad dag, men det är skönt att man är färdig med det nu så man kan slappna av lite nu. Oscar slutar om en halvtimme och är väl hemma om en timme. Hoppas han blir glad för det jag har gjort. Sen när han har berömt färdigt mig (=P hehe) så ska vi åka till Eslöv och handla lite mat. Hoppas ni har haft en lugn fredag.

Ha det bäst!

Dagens outfit: Mjukisbyxor och ett grått- och vittrandigt linne.

KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!!!


Oscar och Birdie badar tillsammans. Måste bara säga att även om ingenting visades så var jag tvungen att ge honom badbyxor så att ingen ska bli förolämpad eller tro att jag lägger ut snuskbilder.

Och ja..jag frågade Oscar om jag fick lägga ut bilden på bloggen och han sa okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0