Lördag 2:a Januari 2010

Idag har varit en jävlig dag rent ut sagt. Idag har vi städat den gammla lägenheten från topp till tå, okej inte riktigt, men nästan, köket och klädkammaren och toaletten är nästan helt färdiga, bara fönster och speglar kvar som ska putsas och tvättas. Eftersom vi ska besiktiga lägenheten den 4:e så måste vi städa imorgon också om den ska ha en chans att bli godkännd, men det kommer den inte att bli ändå när världens minsta hyresvärd kommer och lyser med sin gigantiska ficklampa och om han ser ett dammkorn så måste han debitera en timmes städning på det och det kostar 310 kr. =@ Blir förbannad på honom. Men vad ska man göra åt det.

Innan idag så var vi ju som sagt och städade den gammla lägenheten och vi hade satt Birdie i hallen med hennes vatten- och matskål och hennes leksaker och tuggben, det funkade på nyårsafton och igår när vi var borta, men idag fick hon nog ett jävla flipp i skallen för när vi kom hem så hade hon tuggat sönder hela tapeten en meter upp på väggen vid ytterdörren!!=@ Fatta att man blir irriterad på henne, så hon fick sitta och skämmas i sin korg i flera timmar efter det, sen efter dem timmarna så fick hon komma upp till mig i soffan, sen somnade hon i min famn och jag somnade när jag höll om henne...det var faktiskt väldigt mysigt och efter det så har hon varit väldigt snäll...men när hon tuggar sönder väggarna så får man tankar om att sälja henne, men man vill ändå inte göra sig av med henne, man får försöka träna bort det.

Jaja..inte mer att säga förutom att jag älskar henne över allt annat fastän hon kan vara asjobbig ibland!

Dagens outfit: Mjukisbyxor och en svart t-shirt med en puma på.

Tyvärr.....inga bilder idag "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0