Lördag 23:e Januari 2010

Snart löning! För dem som får lön vill säga, men det betyder att jag också får pengar eftersom Oscar får lön.

Just nu (18.01) sitter man på Oscars jobb och har ingenting att göra och det har man gjort från klockan 15.45. Astråkigt kan man ju säga, jag ville inte följa med från början, men Oscar tvingade med mig, taskigt tycker jag, men vad ska man göra åt det nu när man redan har suttit här ett bra tag..? Jag kastade snö på Oscar innan i alla fall...det var rätt skoj tyckte jag, men inte han...=P, men det för han ta när han tvingar med mig.

Har inte mycket mer att skriva idag, ni får bli nöjda med detta...och förlåt för att jag inte sätter in så många bilder nu för tiden, men jag vet inte vad jag ska lägga in för bilder. "/

Birdie är med också, hon tycker i för sig att det är spännande, men men...ska sluta skriva nu innan det bara blir en massa bla bla.

Dagens outfit: En svart t-shirt med saabmärket på (Oscars) och mjukisbyxor.

Kommentarer
Postat av: Frida

Skaffat facebook än? ;)

2010-01-23 @ 23:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0