Måndag 11:e Januari 2010

USCH! FY VA HEMSKT!


DET ÄR MÅNDAG IDAG! Början på en vecka är alltid lika hemsk som vanligt! Men vad man än försöker göra för att hopppa över den så kommer den alltid smygande bakom hörnet, den liksom ligger och lurar under mattan och när man minst annar det så hoppar den fram och slukar en levande och sen sitter man i skiten...typ, men nu är den snart slut, ville bara vissa vad jag känner om våra hemska måndagar.

Fast idag är det i för sig exakt två månader sen jag startade bloggen! hehe =P.

Idag har jag suttit och tänkt på skolan, gymnasiumtiden alltså. Tyckte väldigt mycket om den. Speciellt det andra och tredje året, kan inte fatta att det tog slut, sista året gick så himla fort, om jag fick och kunde så skulle återuppleva allting igen utan att tvecka...har ingen uppfunnit en tidsmaskin som jag kan använda och åka tillbaka till den tiden och ta vara på varenda minut och göra om allting en gång till?

Tänkte speciellt på en plats som betyde mycket under gymnasiumtiden: Doguehills hundkennel! Det var den bästa praktikplatsen som jag någonsin har varit på. När man åkte tillbaka dit så var det lika underbart, man skaffade några nya vänner =). Har lite bilder på några hundar därifrån, men det blev bara två som åkte in på bloggen. (Datan fuckar sig fortfarande med mobilen)

Dagens outfit: Pyjamaströjan & jeansen från Cubus.


Detta är (lilla) söta Affe! Puss på dig! =*


Dettä är söta Elias! Han var bara pytteliten när vi (Jag & Malou) praktiserade där, men när vi hälsade på så hade han växt till sig lite hehe! Puss på dig gullunge! =*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0