Tisdag 12:e Januari 2010

Tisdag..lite bättre än Måndag..men det är ändån början på en vecka..jaja..denna dagen är väl också över snart. Kan man ju hoppas i alla fall hehe. Mhm..

Idag har inte hänt så mycket (än så länge), jag har dammsugat och duschat i alla fall, men i morse såg jag något mycket räligt och tråkigt ='(. Det handlar om Birdie...hennes tummklo på höger tass har knäckts vid pulpan så att man kan se pulpan helt och hållet men klon hänger kvar och jag vågar inte klippa av den iheller så jag ringde veterinären och då fick vi en tid att komma in med henne klockan halv 9 i morgonbitti så vi får se vad dem gör åt det.

Nu kom Ted över med en film så vi får väl titta på den nu.

Ha det bäst!

Dagens outfit: Myskläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0