Fredag

Tänkte egentligen lägga in en bild på mig när jag, Oscar och Elisabeth var på semester, men jag hittar inte sladden som går från mobilen till datan så det blir ingen bild idag...kanske imorgon.

Imorgon förmiddag kommer Oscar hem från sin fiskesemester med Danne och Ola som jag berättade för er igår, jag saknar honom så himla mycket, vill bara krama om honom och aldrig släppa honom ur sikte igen.

Inatt sov man hur dåligt som helst, fick vara uppe och springa nästan hela natten för att Micra flyttar rundor på sina ungar hela tiden och jag får springa efter för att lägga tillbaka dem igen, sen vaknar man av att ungarna skriker för att hon lägger sig på dem hela tiden och sen bär hon dem på fel sett och då skriker dem för det, sen skriker Micra igen för att hon vill ut och för att hon vill väcka sina ungar när dem sover.....suck säger jag bara, att jag ska behöva ta hand om hennes ungar för att inte hon kan göra det själv.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0