Söndag

Idag är det söndag, precis som det var för en vecka sedan vid denna tiden.

Birdie verkar må bra idag också, det var bara lite i morse som jag var lite orolig när hon började ligga och skaka och sånt med jämna mellanrum, men det slutade hon med till sist och nu har hon inte gjort det alls på länge så det var nog inget farligt. Det plåstret som hon har på magen ska av imorgonbitti och om hon klarar sig utan det så behöver inget nytt, men om hon har för ont så ska vi åka in med henne till djursjukhuset och få ett nytt, men jag tror att hon klarar sig utan det eftersom hon får smärtstillande i tabletter också.

Nästa vecka har Oscar bestämt sig för att åka på husvagnssemester med Ola till Olofström för att fiska så jag blir ensam i ca 2 dagar med Birdie, men det får jag väl klara av, jag är ju snart 20 år så hehe =P.

Sen nästa vecka igen på Onsdag så ska Birdie in och ta bort stygnen och röntgas för att kolla så att det läker som det ska, sen en månad efter det så ska hon in igen och röntags och kolla så att allting ser bra ut.

Är fortfarande inte redo att berätta hemligheten för er!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0