Torsdag

Jaha...då var de Torsdag idag...fy fan va tråkigt, då måste jag vänta hela denna dagen och hela Fredagen innan jag kan börja packa in grejor i husvagnen, har så astråkigt här hemma, det ska bli så himla skönt att komma iväg på semester!

Vi ska först till Öland och ligga där i ca 3-4 dagar kanske längre, sen bär det kanske iväg till High Chaparall, men det var väldigt dyrt att ligga där med husvagn, plus att man måste ha el ju, så det är inte riktigt bestämt, men sen bär upp till Göteborg, där Oscar skulle gå på en saabutställning, han kan ju inte ställa ut sin egen eftersom han ska köra Mercan hehe =P, men i alla fall, sen efter det så blir det Liseberg, både JAA och NEEEJ för mig ju, men det har alltid varit som en tradition i min familj att åka dit varje år så det får bli samma sak detta året =).

Elisabeth (Oscars lillasyster) ville åka ner till Saxtorp på Lördag, där får både människor och hundar bada, så om det blir varmt och skönt väder då så åker man dit, mest för hundarnas del, jag tänkte ta mitt första dopp av sommaren på Öland hehe =).

Tog några bilder på Birdie och grannens hund Plus, måste bara visa en av bilderna som blev så himla söt.


Plus och Birdie ♥ Underbara sötnosar.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0