En vecka kvar

Om exakt en vecka så bär det iväg mot Öland med husvagn, älsklingen och Birdie =D. Jag är skitglad över det, vi behöver verkligen komma hemifrån och bara vara för oss själva och slappna av ordentligt, speciellt Oscar så mycket som han arbetar nu mera...tycker synd om honom faktiskt =(, min stackars gubbe.

Har inte skrivit på hela helgen eftersom jag inte har haft tid till det, vi har haft fullt upp ända sen midsommarafton. Först var vi hos Oscars föräldrar på midsommarafton, sen på Lördagen så var i hos min mormor och morfar från klockan 14.00 till klockan 19.00, sen igår så fick Oscar blomfeber så han skulle iväg och handla blommor och buskar som han planterade där ute och då gick hela Söndagen åt det, han grävde upp ett helt myrbo på den ena sidan hehe =).

Men men...ni får väl ha det så trevligt så får vi se om jag skriver på semestern eller om det blir när jag kommer tillbaka, datan ska i alla fall med för vi ska titta på film med den.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0