Torsdag

Förlåt för att jag inte skrev igår...glömde faktiskt bort det hehe...sen var jag tvungen att fixa lite med ***** eftersom det var så himla varmt igår så man kunde dö av värmeslag ju...inget roligt alls.

Igår spelade jag Zoo Tycoon, det var tråkigt...det går aldrig bra för mig där, besökarna tycker inte om mitt zoo =( suck!

Jaja...Oscar låg och sov och det behövde han så som han har arbetat nu dem senaste veckorna.

Har inte mer att berätta för er idag...vet inte änns varför jag håller på med bloggen när jag inte har någonting intressant att skriva om...jaja, det kanske blir mer intressant sen när väl semestern börjar komma igång =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0