ÄNTLIGEN!

Nu har vi ÄNTLIGEN fått tillbaka vårt internet! Skönt att vara tillbaka på sin blogg igen och återfå alla sina läsare, men min statistik ligger säkert i botten nu, men det är bara att försöka få upp den igen och väcka allas intresse att läsa min blogg igen.

Lite efterblick:
I lördags var jag, mamma och mina brödrar på Center Syd i Löddeköpinge och handlade lite kläder, jag hade i för sig inga pengar, men jag fick 2 tröjor som jag ville ha av mamma =), det tycker jag är väldigt snällt.

Oscar och jag har planerat ännu mer om vad vi ska göra i sommar och hur, men jag går inte in på detaljer, det blir lite senare =P.

Idag skulle vi ha träffat min gamla kompis Linda (Ja..vi har likadant namn), men det blev lite ändrade planer eftersom jag inte har något id.

Det var den lilla efterblicken åt er...förresten så ska Oscar arbeta med en speciell sak imorgon som jag inte ska avslöja för mycket av, men han ska mecka i alla fall =@.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0