Ons 31/3-2010

Idag åker Erik hem...tråkigt tråkigt...mamma kommer klockan 6 ikväll och hämtar honom, då ska hon även ta med sig filmen 2012, alla säger att den är bra så jag vill se den och se vad jag tycker om den, men den verkar bra så jag kan ju hoppas på det i alla fall =).

Erik spelar tv-spel just nu, precis som han gjorde hela dagen igår när han var här hehe =P. Han får väl göra det så länge har är här eftersom dem inte har det hemma, så han passar på nu hehe =).

Oscar ville till Ola idag, vet inte varför eller vad han ska göra där, men vi får väl se om vi åker dit eller hur det blir.

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Filmen är inte bra enligt mig men det är vad jag tycker.

2010-03-31 @ 17:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0