Skriva av mig...

Jag har inget bättre för mig att göra så jag skriver ett inlägg till, men till vilken nytta egentligen...? Har tråkigt här hemme..finns ingenting att göra, det ända roliga idag är att Oscar slutar halv 5 på jobbet, men det gör han i för sig hela veckan, men ändå...

Jag behövde skriva av mig lite till också så det blev ett extra inlägg...sen får ni tycka vad ni vill , ni behöver inte läsa det om ni inte vill iheller =P hehe. Alla djuren ligger och sover...TRÅKIGT! Själv vaknade man 5 i halv 7 och kunde inte somna om...!

Får snart sätta på en film så att man har något att göra..EFTER att man har plockat ut disken ur diskmaskinen förstås hehe =P Har jag berättat för er att Biride har fått torrspriker på sina trampdyner =( inte allihopa, men en eller två stycken, men det är ändå inte bra, varje gång man har varit ute och gått så får man torka av hennes tassar och smörja in dem med veselin..kladdigt, men det är det värt =).

Bye Bye på er (för tillfället =P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0